FAIL RINGKASAN MENGAJAR 2017

Assalamualaikum




Antara kandungan yang ada di dalam fail ialah:-
1) Muka depan
**Untuk edit logo dan nama sekolah pada muka hadapan, sila lakukan proses 'crop' ya.. dah crop dan buang logo sekolah sedia ada, boleh 'insert' logo serta nama sekolah cikgu. Kalau nak pakai logo sekolah saya pun boleh, mehh laa masuk sekolah saya... Theheee... :D
2) Takwim Persekolahan 2017 - Saya buat mengikut takwim Kumpulan B ya..
3) Cuti Am 2017
4) Jadual Waktu Persendirian
5) Jadual Waktu Kelas
6) Senarai tugas
7) Maklumat Guru
8) Visi KPM
9) Misi KPM
10) Visi Sekolah Saya 
11) Misi Sekolah Saya
12) Rancangan Pengajaran Tahunan 2017 
13) Rancangan Pengajaran Harian 2017
**Boleh download tapak RPH 

TAPAK RPH VERSI BM,  [KLIK SKIP AD UNTUK MEMUAT TURUN]

TAPAK RPH VERSI BI, [KLIK SKIP AD UNTUK MEMUAT TURUN]

TAPAK RPH VERSI Arab [KLIK SKIP AD UNTUK MEMUAT TURUN]

TAPAK RPH VERSI Jawi  [KLIK SKIP AD UNTUK MEMUAT TURUN]

14) Lembaran Markah Murid
15) Senarai Nama Murid
16) Senarai Buku Rujukan
17) Penyeliaan, Pertemuan dan Perbincangan Professional
18) Catatan
19) Tarikh penghataran Fail Rekod Mengajar Untuk disemak oleh Guru Besar - Setiap Jumaat
20) Template kosong untuk cikgu-cikgu guna bagi memasukkan visi/misi sekolah, kot nak buat cover depan ke.. apa-apa tambahan..
21) Ini SPECIAL! Saya sertakan sekali File Font cantik - Beyond the Mountains yang saya gunakan tu.. download dan install dalam laptop anda, kemudian anda boleh edit cover page atau apa-apa sahaja dengan menggunakan font yang sama seperti saya gunakan tu..

DOWNLOAD DISINI 

[KLIK SKIP AD UNTUK MEMUAT TURUN]



SEMOGA PERKONGSIAN INI DAPAT MEMBERI MANFAAT KEPADA SEMUA


KREDIT TO : CIKGU Raihan Jalaludin


0 comment... add one now

Note: only a member of this blog may post a comment.